Snart jullov!

Gud vad jag längtar efter jullov!
Ska in till stan på måndag och efter det behöver jag inte åka in förrän runt den 20 januari. Det ska bli så sjukt skönt!

Annars har jag fullt upp i livet som vanligt! Massor att göra både i skolan (även om jag inte gör så mycket) och hemma. Mamma, pappa och lillebror åker till Thailand på tisdag, så det blir en annorlunda jul i år, men det blir säkert jätte bra iaf. Det ska bli mysigt å fira hemma hos oss. Jag har som mål att det inte ska finnas några flyttkartonger kavr på julafton.. Det blir nog tajt, men än är det inte omöjligt iaf=)

Nu ska jag åka hem till Vemdalen!

Kommentarer
Postat av: amandaaamanda

jag är ledig jämt :D

2009-12-16 @ 16:15:59
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0