Bröllopsplaner

Gårdagskvällen med Stefan var otroligt lyckad! God mat, trevligt sällskap, varmt bad och en bra film! Det behövde vi..

Till bröllopsplanerna då.. Nu är det bara 6veckor kvar, har massor av saker som ska göras innan dess. Har suttit å gjort en lista på vad som är kvar att göra, å får då inte till några saker nästan. men det är ju massor kvar, så det vore inte riktigt ärligt att publicera denna "fusklista" än.. ska prova komma på allt som är kvar.

Har 3 veckor kvar på praktiken, snacka om att det går fort! 5 veckor kvar till examen, helt sjukt. Tills dess är det massa papper som ska skickas in å fyllas i. Pengar som ska betalas ut.. Tur att jag har jobb på en gång sen iaf=)

Undra om jag ska ta å passera skatteverket på vägen till sjukhuset idag å skaffa personbevis.

Adios amigos! 

Kommentarer
Postat av: Diana

Ja huva, jag skulle aldrig få till ett bröllop...skulle väl glömma att boka präst :-)

Men de blir nog bra till slut :-)

2010-04-27 @ 21:55:30
URL: http://dianachaaya.blogg.se/
Postat av: Paulina

Fan vad gött med jobbet, GRATTIS!!! :D Och kul att läsa att forum var trevligt, det drog bra i tarmen ska jag erkänna ;) 6 veckor, fanatiskt vad tiden går fort! Åh, jag längtar :)

2010-04-29 @ 12:24:26
URL: http://paulinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0