OjOjOj.. Vad jag är dålig..

Har inte uppdaterat på 2 månader! Skandal!!!

Det som har hänt är i alla fall att C-uppsatsen är skriven och försvarad. Nu väntar vi bara på kommentarerna från examinatorn, så vi vet vad vi ska komplettera med. Arbetet heter iaf "Föräldraras delaktighet i neonatalvården".

Har även börjar min praktik, gjort första veckan nu. Det går bra, det är roligt att avsluta utbildningen med praktik, känns som att jag lär mig massor varje dag.

Vet inte om jag jag skrev det tidigare i höstas, men skolan kom ju på att vi skulle ha en klinisk sluttenta på hela utbildningen det är både en teoretisk del (tenta) och en praktisk del som ska genomföras på praktikplatsen. Några klasskompisar kollade upp lite grejjer å pratade med skolans jurist som kollade upp och det visade sig att skolan anmält ändringen två månader försent.. Så då blev den frivillig!! Det känns jätte skönt! Jag har funderat en del på hur jag ska göra och beslutat mig för att inte göra den, jag tror att det är viktigt innan vi fått ett jobb har vi väl fått det första jobbet så tror jag att det inte är någon som bryr sig å kolla på våra betyg..

Å angående jobb så har jag fixat sommarjobb!! Jag börjar den 7/6, det känns helt otroligt skönt att det har löst sig med den biten. Måndag den 7/6 klockan 8.00 ska jag infinna mig på Hedegården i Hede. 

Bröllopet närmar sig med stormsteg! Inbjudningarna är skickade och 71gäster kommer på bröllopet. Klänningen har kommit, den är bara lite lång, men jag hoppas att farmor och jag kan lösa det=). Menyn börjar ta form, det är bara några saker som måste bestämmas. 

Puss å kram på er alla!   

Kommentarer
Postat av: Diana

Ja fy vad du är dålig på att uppdatera. Skärpning!!

Ja man börjar bli riktigt nervös nu inför bröllopet. Herre Gud va stort att gifta sig. Vi syns på Tisdag om inte Måndag ....haha....

Kramen

2010-04-17 @ 23:15:53
URL: http://dianachaaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0