Fan va jag är bra!

Jag klarade tentan i Vetenskaplig teori och metod!! Det känns så jävla skönt!

Idag ska jag åka ner till Hudik å hälsa på Linda.. Ska även passa på å äta en hel hög med chokladbollar, för å fira!

Igår va jag i stan, plugg hela dagen. Kom hem, kastade i mig lite mat, iväg på gympa.. Fick även med mig Sussie efter många om o men=) Sen blev det hem å hämta hunden å så blev det en långpromenad runt byn. Så igår kände jag mig duktig. 

Har snart fått tag i alla adresser som jag behöver, så nu är det bara det sista som måste göras på inbjudningarna, förutom å skriva ut dom såklart!

Kramar till er


Kommentarer
Postat av: Paulina

Grattis!!! :)

2010-02-09 @ 21:47:55
URL: http://paulinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0