helg igen!

Idag är det fredag å början på helgen=) Härligt! Igår va jag å Stefan in till stan å handlade lite. Bland annat förlovningsringar, eftersom de vi har är i rostfritt stål å vigselringen är i rött guld, dessutom vill jag verkligen ha guld när jag är gift=) Det är vanliga släta ringar i rött guld, väldigt fina.

Har även hämtat hem min vigselring, så nu ska vi låsa in den i kassaskåpet tills den behövs=)

Hämtade Mofli på flyget igår också, det är ett år sedan han var här sist, som vi har saknat honom. Har tänkt å be han om hjälp med inbjudningarna, så vi får iväg dom någongång=)

Stefan körde sönder bilen för några dagar sedan, självrisken ligger på 5000kr, så det känns lite trist. Måste även boka tid för kastrering för Bosses del å det kostar några tusen det med.. Jaja, vi är inte utfattiga iaf..

Imorgon blir det middag på campen och sen lite alkoholförtäring och badtunna, det blir nog väldigt trevligt tror jag.

Nu ska jag umgås lite med Mofli eller Moflarn som Stefans syster dotter kallar honom=)

Kommentarer
Postat av: Anna Jonasson

ja jag börjar jobba den 6/2:P när kommer du förbi med skorna då?

allt bra annars??

2010-02-05 @ 21:42:10
URL: http://levlivetc.blogg.se/
Postat av: Diana

Mycket utgifter det här året :-) Men de brukar lösa sig. Trevlig helg .....om vi inte ses nåt. Kram

2010-02-05 @ 23:06:05
URL: http://dianachaaya.blogg.se/
Postat av: Paulina

Stackars Bosseboo! Phoenix hälsar att även två kastreringar inte tar mannen ur en!! :P

2010-02-08 @ 22:18:28
URL: http://paulinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0