lite att göra..

Vad heter du? Viktoria 
Mellan namn då? Sara Maria
När fyller du år? 29 oktober  
vart bor du? Vemdalen 
trivs du där? Ja!
antal kuddar i sängen: 6
har du varit med i scouterna? Nope

mcDonalds eller burger king? Burger king

äger du ett busskort? ja, hur ska jag annars ta mig till skolan..
nästa mål i ditt liv? Gå klart min utbildning och gifta mig.
antal timmar sömn inatt? 9 typ
vad har du för favoritmat? Blodigt kött med vitlökssmör
när blev du fotad senast? ingen aning..
vanligaste färg på dina kläder? Oj, vilken svår fråga
vad pluggar du? läser till Sjuksköterska
är du smart? det tycker jag nog, men det beror såklart på vad det gäller=)
vad saknar du? pengar, som alla andra..
är du blyg? Nä, blir inge bättre av det.
vilka instrument kan du spela? inget, tyvärr.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? Absolut
har du spytt offentligt? Ja, tyvärr

brukar du sminka dej? Yep
är du nöjd med ditt liv? Väldigt nöjd.
vad vill du jobba med? Det vet jag faktiskt inte. 
är du musikalisk? Verkligen inte...
organiserar du dej själv i någon stil? Nope

Har du någonsin...

sagt 'jag älskar dig' och menat det? Det är klart! 
bråkat med ditt husdjur? Ja, det med
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Nä, brukar inte drömma helt galna grejjer så ofta som tur är..
tar du droger? Nä 
vart vill du gifta dig? Ska gifta mig i kyrkan i juni=)
varit kär? Jag är väldigt kär i min blivande make
vill du gifta dig? Ja, och snart blir det av... =)
vill du ha barn? Yep


de senaste 48 timmaran, har du...

gråtit? Nej, faktiskt inte
köpt någonting? leverpastej
varit sjuk? nej, tur de
sjungit? Jo, tillsammans med hundarna igår.. 
sagt 'jag älskar dig'? Tror inte det.

senaste...

film du såg? Johan Falk i söndags.
dryck du köpte? coca-cola
mat du åt? fisksoppa med aioli
vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Vet inte om jag vill byta, gillar mitt namn..
vilket stjärntecken är du? Skorpion
vilken årgång är du? 1987
vilken skola går du på? Mittuniversitetet i Östersund

utseende .....

hur lång är du? 159,5 =)
hur mycket väger du? mellan 52-54kg beroende på dagsform
hårfärg och frisyr? blond, långt
ögonfärg? blå

mest nöjd med? Livet=)
minst nöjd med? att pengarna sätter stopp för många drömmar!
skostorlek? 35-36
vad lyssnar du på just nu? Musik=)
vad gjorde du förrgårkväll? Åt chips å pratade skit med Pernillsson
vad är det senaste du ätit? chips


hur mår du idag? hyfsat
vilken är din favoritdryck? coca-cola
syskon och deras ålder? lillasyster 20 och lillebror snart 14 
choklad eller vanilj? CHOKLAD!!!!
kan du nudda din näsa med tungan? ja
Färg du hatar: ingen
Något som gör dig förbannad: puckon i trafiken, blir alltid galen!
Så får du motion: promenader med hundarna
Första frågan du ställer till ny bekantskap: namn kanske?
Samlar på: Kärlek=)
Pryl du inte kan vara utan: Mobilen
Lyx är: må bra och känna sig uppskattad

Du gör med 100 upphittade kronor: köper nåt..

Snodde denna på vildavickan.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0