Nytt år, nya möjligheter

Så var 2009 till ända!
Mycket har hänt under året, mamma å pappa har skaffat underbar valp. Vi åkte till Turkiet två gånger på semester, Stefan har friat, skolan börjar lida mot sitt slut.. Konstigt! (Massa annat som hänt, svårt å komma ihåg)
Julafton spenderades här hemma, jag, Stefan, Johanna och Stefans föräldrar. Vi tittade på Kalle, åt mat och delade ut julklappar. Som jag redan skrivit så friade Stefan till mig på julafton.. Bara tanken på det gör mig lycklig!
Nyår var vi även då på hemmaplan. Vi var 9st som åt middag, sen tappade vi en deltagare.. Så då blev det spel och lite mer alkohol. På tolvslaget gick vi ut, hade inga egna raketer, men det behövdes inte. Ibland är det bra att bo högt upp=)
Mamma och pappa kom hem igår från sin Thailandsresa, nu är det min tur! =) Fick ett par örhängen, en jättefin kjol och en tröja. Tack!
Imorgon åker vi söderut. Ska till den stora staden å kika lite. Vi ska bo hos Stefans morbror i Märsta å så ska vi se till å träffa min farmor i Stockholm, vi tar tåget från varsitt håll.. Hon ska även få äran å laga mina älskade vantar, som gått sönder.
Kommer kanske bli lite uppdateringar kring det kommande bröllopet, men än så länge vet vi inte mer än att vi ska gifta oss.. Men vi har ju ett antal timmar i bil i helgen, så det blir väl lite bestämt då kanske..=)
Förresten visst har Jenny fått till min blogg fint=) Tack så mycket Jenny!
Puss å kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Diana

Jättefin!! Och nu syns ju kommentarerna å :-)

Ha en bra dag!!!

2010-01-14 @ 08:52:45
URL: http://dianachaaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0