vetenskaplig teori och metod

Ja, så heter den kursen som jag läser just nu, som jag har tenta i på måndag. Allt är jätte svårt! Men jag försöker plugga, vill inte göra om den iaf.
Lite saker kring bröllopet har fallit på plats, vi har bestämt datum, vart vi ska ha festen och även börjat skriva på en gästlista. Spännande!
Jag väntar på att min ring ska komma tillbaka från guldsmeden, den är inne på förminskning (deras minsta storlek var för stor för mitt finger).
Helst skulle jag vilja hålla på med bröllopet hela tiden istället för å sitta med skolarbete.. Jaja, bara å bita ihop sista halvåret antar jag.
Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Evelina C

Då blir man ju genast rätt nyfiken på när det blir :)

2010-01-14 @ 22:30:41
Postat av: Jenny

Spännande tider framför dig, fasiken vad jag längtar efter när jag kan säga att jag bara har en termin kvar :) men jag vet att det kommer gå jätte fort. Lycka till på tentan!

2010-01-16 @ 21:40:06
URL: http://kolban.blogg.se/
Postat av: Emma Svensson

Har också läst en sådan kurs under hösten, sjukt tråkigt och svårt att ta till sig! Lycka till med all bröllopsplanering :) Blir jättekul att följa, om du skriver om det här i bloggen. Ha det så bra, Kram

2010-01-17 @ 12:48:16
URL: http://irmeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0