Möhippa!

Vaknade på morgonen, fint väder och ett mess från Diana, hon tyckte vi skulle ut å gå i det vackra vädret. Jag å Bosse går mot byn, precis när han sätter sig å bajsar så kommer en stor cheva å stannar vid mig. Ut hoppar Diana, Johanna å Pernilla med skumpaglas och mousserande vin. Min frukost! =)

Stefan kommer ner å hämtar Bosse, jag får klä på mig mycket vackra kläder=) vi hoppar in i bilen och åker mot Östersund. In i lägenheten å äter frukost, Emma ansluter sig till oss.  Vidare ner på stan där jag får i uppdrag att sälja saker, samt utmana folk i Twister och korvjuck! Maria anslöt sig till oss. Sålde som FAN gjorde jag=) Utmanade några stycken på Twister samt en i korvjuck, och det var en kille som va på svensexa.

när jag sålt så jag va helt slut, blev det att vi åkte till bodaborg för ett par timmars hjärngympa=) Lyckades införskaffa mig ett par snygga solbrillor, tack Emma=)

O´learys för lite mat, vidare till lägenheten där vi alla dog av en sväng, sen blev det party igen! Massa skratt och lekar. Tog bussen in till stan, tillbaka till O´learys där vi stannade till klockan var 1. Då kom vår tappre chaufför å hämade oss. Jag var den enda av oss tjejer som va vaken i bilen hem!

Jag hade jätte trevligt å roligt på min möhippa, dagen efter var det bara å kliva upp å ge järnet med veden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0